Ratownik poszukiwany! - MOSiR Ełk | MOSiR Ełk BIP FB wolontariat
Miejski Ośrodek
Sportu i Rekreacji
w Ełku
Kontrast:
Kontrast normalny Kontrast
Miejski Ośrodek
Sportu i Rekreacji
w Ełku
NAJBLIŻSZE
IMPREZY
SPORT REKREACJA
NAJBLIŻSZE
 IMPREZY
UIM-ABP AQUABIKE EUROPEAN AND JUNIOR WORLD CIRCUIT CHAMPIONSHIP – GRAND PRIX of HUNGARY, Nyíregyháza – Levelek, Hungary, August 27 - 30, 2020 Photo: Arek Rejs - editorial use only
Mistrzostwa Polski skuterów w... 11-05-2024 - 12-05-2024
004_77p Ratownik poszukiwany!

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ełku przy ul. Piłsudskiego 29

poszukuje pracowników na stanowisko:

RATOWNIK WODNY


WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  1. -obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
  2. -pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. -brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
  4. -nieposzlakowana opinia,
  5. -wykształcenie – minimum średnie,
  6. -aktualne uprawnienia ratownika wodnego tj. zaświadczenie o ukończeniu szkolenia ratowników zgodnego z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 21 czerwca 2012. ( Dz. U. poz. 747 z 2012 r.) lub uprawnienia ratownika wodnego uzyskane na podstawie przepisów obowiązujących do dnia wejścia w życie ww. przepisów.
  7. -zaświadczenie o ukończonym kursie KPP wystawione przez uprawniony podmiot, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 19 marca 2007 r. w sprawie kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy (U. 2007 nr 60 poz. 408),
  8. -posiadanie innych kwalifikacji przydatnych w ratownictwie wodnym zgodnie z art. 2 pkt 4 Ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych,
  9. -zatrudnienie lub pełnie służby w podmiocie uprawnionym do wykonywania ratownictwa wodnego lub bycie członkiem tego podmiotu zgodnie z art. 2 pkt 4 Ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych,
  10. -zatrudnienie lub pełnienie służby w jednostkach współpracujących z systemem, o których mowa w art. 15 Ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym, lub bycie członkiem tych jednostek zgodnie z art. 2 pkt 4 Ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych,
  11. -doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.

WYMAGANIA DODATKOWE:

  1. -dyspozycyjność ( praca zmianowa), uczciwość, odpowiedzialność za realizowane zadania, systematyczność i konsekwencja w działaniu, komunikatywność, dokładność,
  2. -sprawność fizyczna pozwalająca na realizację zadań wynikających z charakteru pracy ratownika.

ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:

  1. -zapewnienie bezpieczeństwa osób przebywających na terenie hali basenowej lub miejscu wyznaczonym do kąpieli na Plaży Miejskiej, osób kąpiących się, korzystających z atrakcji wodnych oraz pomieszczeń sauny i groty lodowej zgodnie z obowiązującym Regulaminem Nadzoru Hali Basenowej i Regulaminem Pływalni,
  2. -pouczanie grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych zamierzających korzystać z Parku Wodnego o obowiązujących przepisach regulaminowych oraz
    o zasadach korzystania z atrakcji wodnych, sauny i groty lodowej,
  3. -pilnowanie obowiązku korzystania przez grupy zorganizowane, jak również osoby indywidualne, z kąpieli pod natryskiem przed wejściem na halę basenową oraz obowiązku posiadania odpowiedniej odzieży (strój kąpielowy),
  4. -przestrzeganie ogólnych zasad korzystania z Parku Wodnego określonych regulaminem,
  5. -stałe obserwowanie obszaru kąpieliska i niezwłoczne reagowanie na każdy sygnał wzywania pomocy oraz podejmowanie akcji ratowniczej,
  6. -stałe obserwowanie całej przestrzeni hali basenowej, w tym również terenu tarasu widokowego, miejsca pod wypłyceniem, itp.,
  7. -udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej, podstawowe opatrzenie ran i urazów, w poważnych przypadkach wezwanie Pogotowia Ratunkowego,
  8. -sygnalizowanie zamknięcia obszaru nadzoru w przypadku: zbyt dużej liczby kąpiących się, awarii oświetlenia, awarii urządzenia, wypadku lub innych okoliczności,
  9. -kontrola poprzez oględziny stanu urządzeń oraz sprzętu i wyposażenia basenu pod względem bezpieczeństwa osób kąpiących się i korzystających z basenów,
  10. -oczyszczanie powierzchni i dna obszaru przeznaczonego do kąpieli,
  11. -dokonywanie pomiarów temperatury wody,
  12. -przestrzeganie porządku i dyscypliny na terenie parku wodnego, utrzymanie w należytym stanie technicznym powierzonego sprzętu ratowniczego, utrzymywanie porządku w punkcie medycznym i wykorzystywanie tego pomieszczenia wyłącznie do celów służbowych.
  13. -włączenie w niezbędnej ilości oświetlenia hali basenowej oraz włączenie i wyłączenie atrakcji basenowych
  14. -sprawdzanie wyposażenia, stanu technicznego sprzętu medycznego znajdującego się w punkcie medycznym,
  15. -codzienna kontrola stanu i sprawności pomieszczeń oraz urządzeń strefy basenowej,
  16. -świadczenie usług w zakresie sauny, bieżąca obsługa sauny,
  17. -bieżące prowadzenie dziennika pracy,
  18. -zapobieganie dewastacji i kradzieży mienia,
  19. -stałe utrzymywanie sprawności fizycznej i podnoszenie własnych kwalifikacji,
  20. -wykonywanie ćwiczeń ratowniczych zleconych przez pracodawcę w określonym terminie,
  21. -pozytywne zaliczenie testów sprawnościowych przed powołaną przez dyrektora komisją (przynajmniej raz w roku),
  22. -wykonywanie innych poleceń związanych z obsługą krytej pływalni, a mogących wystąpić w trakcie eksploatacji,
  23. -posiadanie wymaganych uprawnień zgodnych z aktualnie obowiązującymi przepisami


WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. -CV ze zdjęciem,
  2. -list motywacyjny,
  3. -kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz kwalifikacje wymienione w wymaganiach niezbędnych,
  4. -inne dodatkowe dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  5. -oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  6. -oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,
  7. -oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.

 


SPOSÓB SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

 

  1. 1.Sposób składania dokumentów aplikacyjnych:

– osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ełku;

– listownie na adres:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ełku, ul. J. Piłsudskiego 29, 19 – 300 Ełk;

  1. 2. Miejsce składania dokumentów:

– Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ełku, ul. J. Piłsudskiego 29, 19 – 300 Ełk;


DODATKOWE INFORMACJE:

  1. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
  2. Bliższe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (87) 610-38-38  wew.44 lub wew. 36 

Aktualności
17/04/24
Rozpoczęcie sezonu w Parku li...
Park linowy rozpocznie pracę 1 maja i będzie pracował 2, 3, 4, 5 maja, a następnie w systemie: piątek, sobota, niedziela...
16/04/24
Majówka na obiektach Mosir E...
  Praca obiektów MOSiR Ełk 1-5 maja 2024 r.     Park wodny czynny 10:00-22:00 Fitness i aqua w te dni są odwołane, wszystkie...
22/03/24
Zapoznaj się z planem rozgrywek: Kobiet-Harmonogram 2024r. - Kobiety   /     Mężczyzn-Harmonogram 2024r. -...
Galerie
Galeria ikonka Test Coopera i Judo Cup...
Galeria ikonka Turniej siatkówki męż...
Galeria ikonka Turniej siatkówki kobi...
Galeria ikonka Zawody pływackie...
Galeria ikonka Tropem Wilczym 2024...

Administratorem strony mosir.elk.pl jest Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ełku z siedzibą: ul. Marsz. J. Piłsudskiego 29, 19 – 300 Ełk, tel. 87 610 38 38, adres e-mail mosir@mosir.elk.pl.
Pełną informację dotyczącą RODO uzyskacie Państwo na stronie mosir.elk.pl - RODO

Deklaracja dostępności Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ełku – mosir.elk.pl- DEKLARACJA DOSTĘPNOSCI


Prawa autorskie © MOSiR 2015